Kallt

Nu har vi varit ute i sandlådan och lekt med grannarna, eller Kevin & J lekte medan vi vuxna pratade om allt mellan himmel och jord.
Just nu sitter Kevin i vår säng tillsammans med D och äter popcorn sen jag & lillan sitter i soffan och hon äter.
Sen blir det bad som står på schemat sedan nattning av barnen sen är ju tanken att jag och mannen min ska se en film, men det återstår att se när barnen vill somna med andra ord.

Pälsade på oss ordentligt när vi skulle gå ut men ändå frös jag något fruktansvärt, men är väldigt frusen av mig så det har säkert med det och göra också!
Undrar om det är fel på bloglovin då där det inte har kommit upp ett endaste inlägg hos alla dem jag följer, får hoppas på att det är bättre imorgon.
Har ni också märkt något?

Tror inte det blir mer uppdatering idag så jag önskar er en fortsatt trevlig Fredag ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0