Kaffe

Kaffe är nog det allra bästa som finns på morgonen så man piggnar till lite..
Har gjort mig i ordning så sen är det bara barnen kvar, lillan sover fortfarande och Kevin är som sagt jätte trött. Funderar på om jag kanske ska få honom till att sova en stund först sedan gå till Lekpalatset för då vet jag om att han orkar att gå för det är ändå en bra bit för sånna små ben och gå.
Får se om vi inte äter på mc donalds också efteråt i med varken jag eller gubbarna vet hur lång tid detta kommer ta idag, men nu kan vi inte använda toaletterna eller någonting igen så det suger!!

Kollar på Dora Utforskaren och Kevin sitter och härmar vad dem säger i mellan åt på engelska! Haha
Lite trist bara att dem visar samma avsnitt flera gånger för man tröttnar på dem eller ja i alla fall jag gör det.
Men barn verkar inte göra det ;)
Ska se om han vill sova så vi kan komma iväg sen när lillan har sovit klart och ätit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0