Helt slut

Idag har jag verkligen haft en trotsig 3- åring så det är helt sjukt!!
Jag är så utmattad det bara går att bli, men ut kom vi vid 9.30 och var hemma igen 13.45 vi har varit på Gallerian tillsammans med Denise & hennes barn så lite shopping fick det bli, har äntligen hittat den efterlängtade leopardoverallen till Emilia SOM JAG HAR LETAT!! Så nu hade äntligen Lindex fått in den.

Kevin fick en pyjamas med dinosaurier på och två par långkalsonger men som jag får lämna tillbaka då där fanns hål på bägge två. *suck*
Har även ordnat en julklapp till Emilia och Kevin har snart två som är fixade. Så det känns skönt och komma någon vart med det..
Hur går det för er?

Just nu ligger lillan och sover så jag & lilleman myser i soffan, snörvlar och hostar ikapp.
Skulle inte ha nämnt något med att Emilia hade klarat sig för det har hon INTE för nu hostar, nyser och snorar hon också. :(

Idag ska vi ha hemmagjord pizza sen mysa till en film med lite gott.
Ska gå till Hemmakväll sen.
Hur ser eran Fredag ut? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0