God morgon

Riktigt piss väder är det ute och det känns inte lockande att ge sig ut men Kevin ska till dagis så regnkläder och gummistövlar får åka på idag!
Är jätte trött så det blir nog att jag och Emilia går hem och sover direkt efter vi har lämnat storebror.
Känner att det är de enda jag vill göra idag, orkar knappt hålla ögonen öppna.
Får se om jag hinner ta en kopp kaffe innan vi ska gå, men måste göra oss i ordning och så först.
Även ringa samtal måste jag göra men det slog mig att barnmorskan får jag ringa imorgon för hon har bara telefontid 8-8.30 och jag sitter å matar Emilia.
Men ringa min läkare måste jag i alla fall göra, återkommer under dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0