God morgon

Somnade sent inatt närmare tre var klockan och det känns i kroppen vill jag lova men förhoppningsvis piggnar man till med kaffe.
D & Kevin somnade ganska tidigt igår och Emilia sov från tjugo över fem till åtta sen vakna hon för att äta lite trodde jag, men hon somnade inte om förrän halv tolv.
Vi satt och kollade på nya Johan Falk sen när hon hade somnat kollade jag på en annan film som jag inte minns namnet på.

Idag är det riktigt kallt ute men solen är framme så det är något positivt, blir nog att vi går ut lite senare under dagen.
Men när Emilia vilar så ska jag och prinsen pyssla lite, både med löven som vi plockade i Fredags sen ska vi pärla.
Får se när D är hemma idag från jobbet också, men vi ska annars inte göra något speciellt bara ta det lugnt.
Vad ska ni göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0