Ge mig Lördag

 
Sitter just nu med en kopp kaffe och väntar på att klockan ska bli tolv så jag och lillan kan gå och hämta Kevin på dagis, har glömt och hämta ut paket på posten också men det får jag ta imorgon.
Imorse var det tungt och kliva upp ur sängen för oss alla när Kevin säger att han vill ligga kvar då är han verkligen trött och så fick det bli vi låg kvar i sängen 20 minuter längre så vid åtta steg vi upp för att äta lite frukost och göra oss i ordning. Emilia fick jag väcka tjugo i nio och som alla andra morgnar så vaknar hon med ett stort leende!
Idag känns ingenting bra, vill bara gråta och lägga mig i sängen och sova men måste bita ihop så att inte barnen ser eller märker någonting!
Jag gör allt för dem även om jag inte orkar innerst inne.
Så efter dagis ska vi gå hem så barnen får vila lite och sen ska vi gå ut i sandlådan och leka,
lär nog vara ute i några timmar.
Beror helt och hållet på om Kevin är sugen på att vila för då tänkte även jag passa på,
kanske kan gå ut sen när vi har ätit och D är hemma för då är det lugnt på gården inte en massa bygg och mög.

Längtar något fruktansvärt tills på Lördag för då kommer min lillasyster och hennes man upp,
vet inte om min minsta syster också skulle följa med.
Blev så glad igår när Sandra skickade och sa att dem skulle komma tidigt på Lördag och åker hem lite senare på kvällen, uppskattas fruktansvärt mycket av mig!

Ringde facetime innan till mamma så jag fick prata med min älskade systerson Leonidas,
saknar honom fruktansvärt mycket!
Han har blivit så stor redan 1,5 år och det var inte så längesen han var lika liten som Emilia.
Som Kevin har tiden också gått så himla fort förstår det verkligen inte snart är han 3,5 år och lillan blir 5 månader nu den 16.
Önskar att man hade kunna bromsa tiden för en stund så man får ha dem små extra länge. <3
Varje månad skickar jag ett vykort till Leonidas för att visa att moster tänker på honom,
önskar att man hade bott närmare så man hade kunnat visa hur mycket han betyder.
Som tur är så har jag barnen som lyser upp mina dagar, men vill ha alla mina tre solstrålar närmare.

Nu har Emilia vaknat hör att hon ligger och slår med något mot sängen så får nog gå och kolla till henne,
kanske är nappen eller skallran haha.
Precis som om hon vill att jag ska höra/veta att hon är vaken, snart hämta mitt stora hjärta.
Sen hem och mysa för fulla muggar så jag kan tänka på något annat,
hoppas att ni mår bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0