Fy satan va kallt det är

Ja som rubriken lyder jäklar va kallt det är ute!!
Ligger i soffan och kollar på Nybyggarna och som alla andra Onsdagar är man tårögd för det är så fint det dem gör mot dem, dem får en helt ny chans i livet. Önskar att så många andra också hade fått det.

Barnen sover och jag ska lägga mig i badet om ett tag vet inte vad det är med min kropp det värker konstant i mina armar och handlederna är dem som är värst, ryggen värker och idag började benen värka i mellan åt kan jag inte lyfta /hålla i något förrän jag tappat det. Som tur är så är det "små saker" så som glas, glödlampor m.m och inte barnen.
Hade varit hemskt om jag hade tappat känseln när jag håller i Emilia..

Idag efter dagis så gjorde jag och Kevin i ordning en av våra pumpor, ska köpa en lite mindre imorgon.
Bägge barnen ska få varsin pumpa som ska stå på köksbordet. :)
Nej nu får det bli lite efterlyst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0