Funderingar

En massa funderingar med vinteroverall till prinsen är verkligen inte lätt.
Hämtade äntligen ut mitt paket med lillans åkpåse och Kevins overall men overallen får vi skicka tillbaka då den var alldeles för stor, så ikväll blir det att leta efter en annan.
Har hittat några men sen är jag inne på vinterjacka och termobyxor då jag kan tycka att det hade varit det bästa, men ja jag får se.
Sen detta med färger är ju inte det lättaste vet att hans vinterjacka som han ska ha hemma kommer antagligen vara en gul som jag föll för direkt!!
Aja får fundera lite till på den fronten..

Just nu sover Emilia och jag & Kevin sitter i soffan han leker med sina dinosaurier och jag sitter vid telefonen.
Plocka undan här hemma är inte så särskilt lockande men det måste göras så ska ta itu med det alldeles snart!
Tror även att vi ska ta något litet att äta innan vi ska påbörja med dagens middag.
Får se om vi går ut i sandlådan sen när D kommer hem :)
Hoppas att ni mår bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0