Fryser

Barnen sover och den minsta har gjort det snart i fyra timmar!! Hoppas bara på att hon sover inatt också annars så får hon och jag det jätte trevligt ;)
Ligger i soffan och fryser något fruktansvärt, one piecen åkte på innan ikväll har även tänt ljus, lär nog lägga mig i badet en gång till men denna gången för att koppla av innan var det för brännskadan och det gör fortfarande ont!
Hoppas att jag slipper en massa blåsor..

Idag har Sandra och Marcus varit här, riktigt mysigt och jag saknar dem redan speciellt min älskade lillasyster.
Önskar att man hade kunnat träffas oftare :(
D var hemma vid halv fyra och imorgon ska han också jobba, så jag & barnen ska pyssla eller ja jag & Kevin sen ska vi gå ut.
Annars så har vi inget speciellt inplanerat, nu ska vi se en film.
Vi hörs imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0