Fryser

Har gått runt med D's joggingbyxor sen vi kom upp imorse bara för dem är pösiga och långa..
Ligger på soffan och tittat på kontaktannonsen, Kevin ligger i sin säng och tittar på landet för längesedan och Emilia ligger & sover så gott i sin säng.

Jag & Kevin har gjort en deal och fortsätter han och lyssnar på mig utan att trotsa så ska vi åka till Coop sen när D kommer hem från jobbet så ska vi köpa lördagsgodis, men det är som sagt bara om han lyssnar.
Känner att det räckte att han inte skulle få gå till Gallerian så nu "hänger" eller vad jag ska säga allt på honom.
Lyssnar han inte på vad han blir tillsagd nej då får han tyvärr inte något lördagsgodis idag.

Nej tror nog jag går in och lägger mig brevid Kevin i hans säng under täcket så vi kan vila lite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0