Försvinn

Önskar att denna förkylningen försvinner ganska omgående från både min kropp & bägge barnens detta är helt sjukt!
Ingen av oss kan andas ordentligt, Kevin hostar snart ihjäl sig och Emilias näsa rinner konstant själv är jag så matt i kroppen så det inte finns några ord och så ska jag vara ensam med barnen hela helgen så sova kan jag inte göra.. :(

D ska som sagt jobba så jag får försöka göra så gott jag kan med allt, men tror inte att våra planer som jag hade planerat in blir av imorgon.
Beror helt och hållet på hur barnen mår när vi vaknar, jag gör allt för dem oavsett hur jag själv mår huvudsaken är att dem (Kevin) är glad och inte är rastlös..
Men som sagt vi får se hur dem mår imorgon och hur natten har varit, hoppas på att den kommer bli bra..

Nu ska jag försöka sova så vi hörs imorgon! Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0