Föräldramöte

Imorse när jag lämnade Kevin så stod det på tavlan; glöm inte föräldramötet kl 18 ikväll.
Shit!! Va min första tanke det hade jag helt och hållet glömt av, ringde D och fråga om han hade lust och gå för jag har jätte svårt för att sitta still.
Men det blir jag som får gå ändå..
Så nu har vi precis ätit och jag ska snart göra mig i ordning, tar med mig Emilia så att D får det lite lugnt denna gången med tanke på sist då det blev kaos här hemma!

Det har regnat konstant hela dagen så regnjacka och gummistövlar åker på återigen.
Sitter med en kopp kaffe just nu och tittar ut, nästan så man får lite ångest av att känna att man måste gå ut i detta piss vädret!
Men har man inget val så har man ju inte det.
Emilia sover och Kevin ska kolla på Bolibompa på datorn!
Dricka upp mitt kaffe sen göra mig i ordning som sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0