Flitig

En kopp kaffe & en cigg i näven så tar jag en liten paus efter jag har rullat över 100 köttbullar som sedan ska frysas, städat & tvättat!
Lillan sover och Kevin leker i v-rummet.
Igår var vi på Ikea och handlade lite sen bakade jag chokladkaka och bullar, grannarna kom över på lite fika med chokladkaka och glass sen pojkarna fick leka självklart blev det även en massa kaffe och bullarna hamnade i frysen.

Idag är jag som sagt ensam med barnen och när lillan har vaknat och bägge barnen har ätit så ska vi gå ut och leka.
Annars så ska vi inte göra så himla mycket idag!
D åkte vid 8 imorse och är nog inte hemma förrän 17 eller något, han är som sagt iväg och spelar air soft.

När dem sista köttbullarna är stekta så ska jag sätta mig i soffan och läsa min nya Vi Föräldrar som kom igår.
Ska även ta och dammsuga senare i em syns inte att man gjorde det igår så med andra ord märks det att man har barn ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0