Dagens Bvc besök

Bvc besöket blev inte som väntat då lillan har bara gått upp 400gram på 7 veckor!!
Så nu ska vi börja med rapsolja i ersättningen igen och extra mycket smör i hennes mat.
Hon ligger lite under kurvan men förhoppningsvis vänder det tills nästa gång.
Så nu väger hon 6700 gram och är 67 cm lång ❤
Hon fick även spruta och hon blev fruktansvärt ledsen och varit det mer eller mindre sen vi kom hem, men nu ligger hon och sover min lilla prinsessa ❤

Prinsen har varit på dagis idag, det var ingen "riktig" feber som han hade igår för när Kevin är trött då får han lite feber och den var som bortblåst igår kväll och även imorse, så med andra ord är han lik sin far.
Sen när Kevin väl har feber så märks det verkligen att han inte är kry (som sin far där också)

Vi har nästan precis ätit så jag ligger på soffan och är fruktansvärt trött, så ska alldeles strax passa på och lägga mig i badet så jag slipper göra det sent ikväll.
Ikväll är det även Nybyggarna kl 20 sen efterlyst vid 21 så några timmar framför tvn blir det för min del ikväll..

Hoppas att ni mår bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0