Avkoppling

Har precis lagt mig i ett bad är ganska trött så ska nog gå och lägga mig om en liten stund, men först koppla av sen mata lillan.
Idag har det varit fint väder men vi har inte varit ute någonting eller jo mellan dagis lämning och hämtning, vill helst inte vara ute med lillan då hon fortfarande inte är helt kry och sen Kevins hosta (förkylningsastma) blir bara värre när vi är ute, som imorse ville han cykla till dagis men det var ingen bra ide direkt för han hostade efter varje trampsteg han tog. Stackarn! :(

Barnen somnade i någorlunda tid ikväll helt utslagna, imorgon är det redan Onsdag? Haha
Helt sjukt vad dagarna går snabbt, men det har säkert med att göra att man har fullt upp från morgon till kväll skulle jag tro.
Måste försöka komma iväg och handla senast Torsdag för på Fredag em åker D iväg och blir borta hela jäkla helgen för att spela Air Soft så det hade varit fruktansvärt skönt och fått handla hem allt som behövs!
Så jag och barnen ska bara mysa, på Lördag kommer förhoppningsvis deras älskade moster Sandra (Emilias gudmor) och hennes gubbe. Hoppas!

Nej ska fortsätta bada så återkommer imorgon.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Älskar din blogg verkligen :) Är du jämt ensam med barnen på helgerna? Hoppas att du snart få en fin kväll med dina vänner för dig själv! Dina barn är så fina. Hoppas du inte tar illa upp ang med helgerna jag frågade.. Kramis!!

Svar: Hej Anna! :)Har kommenterat i ett inlägg så där finner du svaret på din fråga :)
Pernilla Johansson

2012-10-30 @ 22:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0