Alldeles för mycket

Nu är klockan alldeles för mycket för min del, men har suttit och broderat hela kvällen så tjoffs så försvann tiden.
Men nu har jag precis lagt mig i sängen och ska snart försöka sova jag med, dem andra sover sen länge tillbaka!
Idag har vi som sagt varit och hälsat på barnens farmor och farfar en stund så nu har vi även fått träffat deras jätte fina valp Molle :)
Bägge barnen var helt till sig och Molle var fruktansvärt nyfiken på Kevin & Emilia.

När vi kom hem så började jag putsa fönster men hann bara med det i köket sen började det regna, så jag hoppas på att det blir bättre väder imorgon så jag kan fortsätta.
Annars så har vi tagit det lugnt..
Emilia somnade vid 17.30 och har varit vaken en omgång för lite mat så med andra ord en riktigt trött tjej och jag hoppas även att hon fortsätter sova inatt så hon inte får för sig och vakna för att sedan vara vaken ;) vilket har hänt en gång innan.
Kevin däremot somnade runt 19-20 så han har haft extra mycket mys och bus med mamma & pappa ikväll ❤

Lillan har ett täcke på golvet ute i v-rummet med sina leksaker m.m men nu dem två-tre senaste dagarna så har hon förflyttat sig därifrån och fråga mig inte hur för det vet vi fortfarande inte och jag tror att det lär förbli en gåta också!
Men hon har inte förstått att när hon väl har rullat runt från rygg till mage så kan hon inte rulla runt igen så man får vända på henne, men dock har hon börjat få upp knäna (om ni förstår hur jag menar?) kan kalla det krypposition.
Så jag & D tror att hon "ålar" sig fram på något vänster eller så drar hon sig fram med hjälp av mattan som vi har i v-rummet.
Svårt och få reda på det i med hon gör det enbart när vi inte ser. Haha

Får se vad vi ska hitta på imorgon eller ja idag blir det, något får vi allt komma på.
Vi höra under dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0