5 Oktober

Hallå!

Sitter i soffan och dricker kaffe och tar det allmänt lugnt.
Kevin är på dagis och Emilia ligger och sover, idag kom grabbarna hem på frukost igen alltid lika trevligt och ha någon att prata med på dessa tre timmar som prinsen är på dagis.
Idag gick vi inte upp förrän vid åtta sen var det frukost som stod på schemat och jag som alltid har haft svårt för det här med att äta tidigt på morgonen speciellt när jag har vaknat direkt tog mig ett ägg nu när jag kom hem.

Idag är det uppehållsväder fast man ska kanske inte hoppas för mycket på att det håller i?
Fredag idag och det känns som alla andra dagar att man är lite seg i kroppen och längtar tills ikväll då det bli film och äta något gott tillsammans med mannen i mitt liv D, har i för sig två män i mitt liv Kevin & D men med prinsen myser vi alltid innan han ska sova.
Hörs sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0