4 Oktober

Kanelbullens dag är det idag, köper ni några kanelbullar?
Själv köpte jag och Emilia en påse nu när vi var och handla i med gubbarna är hemma på frukost sen kommer kanske barnens farmor och faster :)
Kevin är på dagis och himlen öppnade sig från ingenstans så får ta med mig regnkläder sen när vi ska hämta honom vid 12!

Idag känns allt si & sådär men bättre än vad det var igår och det är ju tur det.
Skulle behöva dammsuga så får se om jag tar mig i kragen och tar itu med det annars så får det bli imorgon, annars händer det inte så mycket idag måste till posten och hämta ut lillans åkpåse och Kevins vinteroverall och mössa, hoppas att det ser lika bra ut som på bild. :)
Sen att åkpåsen passar in till vagnen, fick bli en guldig brios egna åkpåse så håller tummarna att det inte ser dumt ut i med vagnen är lila.

Just nu verkar det inte som att det vill sluta regna men man kan alltid hoppas!
Synd om grabbarna som inte kan jobba i med det regnar men snart är deras frukost över, så snart ska dem bege sig.
Lite Våra Bästa År får det bli nu tjugo över tio.
Hoppas verkligen att ni har bättre tur med vädret, bjuder på en bild på lillan som jag lovade att ta kort på när hon precis har vaknat och såhär ser/är det varje morgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0