31 Oktober

Hallå!

Här hemma bestämde sig banrnen sig för att vi skulle gå upp 6.30 så det var bara att pallra sig upp ur sängen och börja dagen med att starta kaffe sen göra i ordning frukost till småttningarna.
Just nu har lillan precis somnat om, Kevin sitter och kollar på barnkanalen och jag själv sitter här vid datorn med en kopp kaffe samtidigt som jag tittar runt lite.
Fejset är på så nu ska dagens kläder bara väljas till mig och prinsen,
lillan kör på rosa strumpbyxor och en blommig klänning med spets nertill.
Kanske dyker upp bild sen på barnens outfiter :)
Idag så har vi inte så mycket inplanerat ska hem och städa efter vi har lämnat storebror på dagis,
eller ja städa och städa det blir att plocka undan och dammsuga lite.
 
Blir att plocka fram regnjackor och gummistövlar när vi ska gå till dagis,
för det regnar i mellan åt!
Tyvärr så hann vi inte njuta mer utav det fina höstvädret som visade sig igår.
Har funderat ett tag på att kanske göra ett videoinlägg och visa våran lägenhet, är ingen som har sätt den tror jag?
Får se om jag kanske passar på att göra det idag..
Nej nu göra oss i ordning för ska gå till dagis om ett tag :)
Hoppas att ni mår bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0