20 Oktober

Hallå!

Vaknade vid 11 i fm sen har det varit full rulle med städning sen har vi även fått plockat undan här hemma,
så nu sitter jag och äter frukost.
Kevin och D håller på att städa två skåp och lillan ligger och sover,
lite senare ska vi åka till Ikea sen ska vi handla hem lite mat.
Måste även försöka komma på vad vi ska ha till middag idag och just nu har jag idétorka,
men som vanligt brukar man komma på vad man ska ha när man väl är och handlar.
Även om regnet vräker ner så måste vi göra något för hemma ska vi inte vara en hel dag,
sen imorgon ska D iväg och spela Air Soft så jag och barnen ska vara ensamma hela dagen, får se vad vi ska hitta på tror vi ska pyssla lite och mysa till någon film om det regnar blir säkert att vi går ut en liten runda också skulle jag tro.
 
Nu ska jag äta ut min "frukost" sen ta mig en kopp kaffe och sist men inte minst göra mig i ordning så jag är klar sedan när vi ska åka, får vänta tills lillan har vaknat sen får hon äta också innan vi åker.
Får se om vi hittar något skojsigt! :)
Ha det så bra så hörs vi säkert senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0