2 Oktober

Hallå, hallå!

Här hemma händer det ingenting speciellt, barnen vilar vilket är alldeles för sent för Kevin egentligen men han var helt slut.
Själv satte jag mig precis på balkongen med en kopp kaffe och tänkte ta mig en cigg medan köttfärssåsen står och puttrar på spisen en stund.
Har gjort i ordning köttfärssås så det räcker några middagar så smidigt och bara plocka fram, senare ikväll tänkte jag göra i ordning några middagar med korvstroganoff.

Efter vi har ätit idag så ska jag klä på barnen och gå ut så Kevin får leka av sig lite, uppehållsväder idag så hoppas verkligen på att det håller i sig resten av dagen!
Jag & lillan gjorde inte speciellt mycket när Kevin var på dagis vi låg i princip i soffan och tog det lugnt och väntade på att vi skulle bege oss ut igen.
Lugn dag med andra ord!

Tror hon har en tand på väg också för hon är lite febrig och verkar vara väldigt irriterad i munnen håller på med allt hon kommer åt (mer än vanligt) tycker att det känns som om där är något på gång också i munnen.
Igår var det även första föräldramötet på dagis en massa information om vad dem gör, olika teman dem ska ha osv.

Kolla till köttfärsen sen väcka prinsen.
Hörs kanske ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0