Trött

Är helt slut efter en intensiv dag och kväll, men båda barnen fick badat och borsta tänderna sen somnade dem gott bägge två ❤
Trodde det skulle vara hemskt och vara själv men ska jag vara ärlig så njuter jag för fullt av ensamheten och tiden med båda barnen, visserligen brukar jag vara själv på kvällarna då & då men jag känner att denna helgen kommer bli toppen tillsammans med barnen.

Har precis duschat och tagit på mig pyjamasen sitter i soffan och letar efter något bra och titta på, blir att jag också lägger mig inom det snaraste tror det blir en tidig morgon imorgon ;)
Ska låta Emilia få sova så hon får vakna av sig själv för att äta så jag inte stör hennes sömn.
När hon hade somnat ikväll efter Kevin hade badat så mös vi ner oss i soffan och tittade på tv sen somnade han gott, mammas älskling❤

Imorgon ska eventuellt barnens farmor och faster komma en sväng sen på Söndag kommer deras älskade moster Sandra & hennes gubbe upp och hälsar på.
Sen D kommer även på Söndag och jag vet en som längtar efter honom och det är Kevin så ledsen han har varit och gråtit efter pappa hela kvällen.
Träffade bara honom i knappt en timme, blev inte att vi hann och umgås någonting för han höll på att packa det sista m.m. Synd om barnen!!

Hoppas att ni har haft en trevlig Fredag så höra vi imorgon, Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0