Storstädning

Sådär ja.. Nu är lägenheten städad från topp till tå och fönsterna putsade,
just nu ligger Emilia och sover medans Kevin sitter på sitt rum och kollar på lillefot (landet för längesedan) samtidigt som han leker med sina dinosaurier.
Själv satte jag mig precis framför datorn och tar det lite lugnt,
lillasyster och hennes gubbe är antagligen framme om en stund så hinner ta det lugnt ett tag till.
Väntar även på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan hänga upp tvätten,
tror nog att D kommer ha en hel del tvätt sen när han kommer hem.
Kevin längtar jätte mycket efter sin pappa så det är mer eller mindre det enda han har pratat om hela helgen,
ja att moster Sandra & Marcus också ska komma idag.

Igår var barnens farmor och faster här en runda på kvällen,
då passade jag på att springa ner till Netto och handla lite.
Skulle ha mjölk men som vanligt hade dem inte det som alla andra helger så är det samma visa,
men som tur är så hade vi mjölk hemma och har fortfarande men tycker det känns bättre att ha för mycket än för lite.
Imorgon kommer även vår första matkasse eller ja jag kryssade i vad vi skulle ha,
men det ska bli intressant och se hur kött och allting är för är det i fint skick så har dem en ny kund.
Då slipper vi detta tjaffset om storhandling så kan jag sköta det hemifrån alldeles själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0