Söndag

Idag har jag mått hur bra som helst trots det blev en hel del drickande igår, men upp klockan sju för då skulle D till jobbet.
Har tvättat och haft mig idag och nu ikväll har jag även satt upp julgardinerna i köket så nu är allt klart i köket :)
Sovrummet får jag ta itu med nu någon dag i veckan.

När D kom hem så åkte vi till Ö&B för och se om vi hittade fler tomtar då vår prins har tagit itu några redan, men som vanligt I N G E N T I N G!
Fast kom ändå hem
Med tre nya ljuslyktor som nu står så fint på hyllan i v-rummet :)
Lillan sover och Kevin somnar nog snart skulle jag tro och då ska jag fortsätta och plocka undan lite.
Men jag hoppas att ni har haft en bra helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0