Nu vecka & nya tag

Då var det Måndag igen.
Dagen har varit hyfsat bra bortsett från en trotsig 3 åring!
Önskar att den snart var över....
Det är faktiskt det enda jag önskar mig just nu, att han börjar lyssna och slutar hitta på en massa hyss stup i kvarten!
Sitter just nu och tar mig en kopp kaffe och en cigg & inväntar D som är på väg hem från jobbet.

Idag blir det spaghetti och köttfärssås till middag, så lillan även kan äta med oss idag.
Försöker laga mat så att hon även kan äta det som jag lagar, tycker det är väldigt viktigt att hon lär sig.
Än så länge är där ingenting som hon tackar nej till så det är ju bra :)

Efter vi hade lämnat Kevin på dagis så tog vi oss en lång promenad med Denise & Noomi så Emilia sov hela vägen som avslut på vår promenad tog vi en kopp kaffe och började bege oss hem.
Hem snabbt och ge Emilia mat sen gick vi till dagis och hämtade Kevin sen har det varit full rulle med allt!
Hemmet ser ut som kom & hjälp mig och dö! "/
Så städning står på schemat imorgon.

Nej ska kolla vattnet till pastan så vi hörs sen, ska visa er en sak som jag fick på posten idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0