Natti Natti

Nyss duschat/badat och gjort en inbakad fläta i hela håret så alldeles snart ska jag också gå och lägga mig, så man orkar gå upp imorgon bitti.
Barnen somnade strax innan sju, rätt lagom tid för då hade jag precis kommit hem från min & Denise promenad så jag hann säga god natt till mina små hjärtan!❤
Fryser gör jag också så imorgon ska vi kolla om elementen är igång annars blir det ett samtal till fastighetsskötaren för såhär kan vi inte ha det då vi snart är inne på mitten av November, helt sjukt..

Angående uppdateringarna att det går så lång tid i mellan beror på att jag hinner ibland inte med att uppdatera även om jag kan göra det via telefonen.
Känner att jag vill lägga all min tid på barnen när dem båda är hemma men även när Kevin är på dagis.
Men ska försöka slänga in något inlägg då & då på dagarna :)

Ikväll har jag gått igenom Kevins kläder så en halv sopsäck med kläder som han inte kan ha och jag vet snart inte vart jag ska göra av med allting!
Är vissa kläder som knappt är använda och lägga ut det på Tradera etc. tar rätt mycket tid, tid som behövs läggas på annat. Men något måste jag göra så jag får ta och klura ut det :)

Nej nu ska jag sova!
Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0