Natti Natti

Blev en fruktansvärt sen kväll för min del, men har precis badat och gjort mig redo för sängen.
Både barnen & D sover sen några timmar tillbaka, meningen var att vi skulle se Johan Falk men det får bli imorgon istället då D somnade nästan direkt när han la huvudet på kudden.
Uppdateringarna fortsätter och vara dåliga men det är full rulle från morgon till kväll, barnen leker och utvecklas för varje dag.
Kevin hann bara gå två dagar på dagis denna veckan sen hade magsjukan kommit tillbaka till hans avdelning, peppar peppar ta i trä så har vi klarat oss hittills och jag hoppas verkligen att det förblir så också!

Om några timmar ringer klockan då jag får gå upp som vanligt fast vi ändå inte ska till dagis, måste packa barnens väskor m.m så vi hinner med bussen 9.55 sen är det Slottsskogen som står på schemat.
Får klä oss varmt då det är så kyligt på dagarna också!
Måste inom Netto innan också och köpa en fika och något och dricka, tänkte inte på det innan när jag var och handla fast hade bara 5 minuter på mig sen stängde dem.

I med barnen sov och D var hemma så passade jag på gå och sola, vilket jag har gjort nu två dagar i rad. Idag tänkte jag ta en sväng också, får hoppas på att man får lite färg nu innan Lördag sen den 1 December är det även dags för årets julbord med D's firma och då vill man vara brun och fin. :)
Nej nu ska jag sova, men jag hoppas att ni mår bra så hörs vi om några timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0