Mörker

Nu börjar det bli mörkt och vi kom hem för ca; 1 1/2 timme sen,
efter dagis tog vi oss en promenad ner till Gallerian för att köpa en overall till Kevin.
Sen stannade vi lite på vägen hem och tittade på allt möjligt,
så nu är vi hemma och jag har precis startat potatisen.
Just nu väntar vi på att D ska komma hem från jobbet,
sen ska vi äta senare ikväll ska jag och Denise ut och gå.
Känner att det verkligen behövs efter helgens onyttigheter,
tänkte att jag kör ett videoinlägg imorgon och visar där vad det var jag fick hem från posten igår.
Just nu är det väldigt trist här inne, men ändå finns det några läsare kvar. :)
Men jag lovar att försöka komma igång igen, men just nu är det bara alldeles för mycket.
Nej fixa med maten, kanske hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0