Morgon

Kan inte direkt säga god morgon för denna morgonen har inte börjat bra, trots var denna morgonen började med.
Jobbigt när det börjar såhär man blir så himla deppig.
Just nu sitter Kevin och äter frukost, Emilia leker och jag dricker kaffe för att piggna till, är fruktansvärt trött så efter vi har lämnat Kevin så ska vi hem och sova! Känner att jag verkligen behöver vila är träffade än tröttast just nu.
Men innan vi går till dagis så ska jag hänga upp tvätt och tömma diskmaskinen.

Igår kväll när D kom hem från jobbet så gick jag och Emilia till Ikea tillsammans med Denise och Noomi.
Behövde köpa lite mer värmeljus och en tavelram till ett utav dagis korten har två andra kort brevid ett av förstoringarna som vi har på Kevin, ska även framkalla några förstoringar på Emilia så vi kan börja fylla ut väggarna på henne också.

På Lördag vankas det julbord med D's jobb och sen ev. på Söndag kommer min älskade lillasyster.❤
På Torsdag är det 6 månaders kontroll som gäller, annars inget speciellt inplanerat!

Nu får vi även gå & leta efter Emilia då hon har börjat åla sig framåt och sen ibland rullar hon sig fram.. Haha
Lägger man henne på lektäcket så efter några sekunder kan hon vara ute i hallen eller på väg ut i köket!
Känner att tiden går alldeles för fort nu, sen Kevin är hur go som helst även om trotsen gör en galen..
Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe och snart göra i ordning barnen innan vi ska bege oss till dagis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0