Mammas prinsessa

Min älskade lilla prinsessa, grattis på din 6 månaders dag! <3
Jag kan fortfarande inte förstå vart dessa månader har tagit vägen, dem har bara rusat förbi.
Önskar att jag hade kunnat stanna tiden lite så man hade hunnit med,
du är min lilla solstråle och min bebis.
Även om du kanske inte är någon bebis längre så kommer du alltid vara det i mina ögon.
Du är ute på dina upptäcksfärder redan nu, du tar dig fram på ditt egna lilla vis.
Vaknar med ett leende och somnar med ett, det räcker att man tittar på dig så ler du!
Är så glad över att jag fick just dig min älskade tös.
 
Du utvecklas mer och mer för varje dag som går,
ibland känns det som om du förstår vad man säger.
Frågar man dig vart lampan är så tittar du upp i taket, vart Kevin är så tittar du efter honom och samma sak med pappa sitter vi i samma rum så tittar du på pappa.
Du har nu två tänder och säkert fler på väg.
Jag hoppas inte att tiden kommer gå lika fort nu som den har gjort hittills så man hinner njuta lite extra!

- Mamma älskar dig Emilia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0