Mammas prins

Min lille prins är magsjuk! :(
Det kom bara pang boom när vi kom in igen efter vi hade varit ute, hela hallen och toaletten kräkte han ner. Vid 18.30 decka han i soffan så var D in honom till hans säng men efter en stund ropa han på oss och när vi kom in på hans rum då hade han kräkt ner hela sängen och allt! :(
Så nu ligger han på en madrass på golvet i v-rummet och jag brevid, än så länge har han inte spytt mer.
Hoppas verkligen att det försvinner fort och att Emilia klarar sig.
Önskar jag hade fått skiten istället för han, mammas älskling ❤

Skickade i alla fall ner D till Apoteket så han fick köpt handsprit en STOR flaska!
Så ja ni förstår nog resten, nej nu ska jag sova så vi hörs nog imorgon!
Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0