Kaffe

Nu är Kevin lämnad på dagis eller ja vi lämnade han strax efter nio,
när vi kom hem så somnade Emilia och då passade jag på att dammtorka och dammsugningen får jag ta sen när hon är vaken ifall hon skulle vakna av det.
Sitter just nu med en kopp kaffe och funderar lite på vad man ska köpa julklappar till barnen det är verkligen inte lätt, som Kevin har vi redan två julklappar klara men vi är långt ifrån "klara" om man säger så.
Emilia har en julklapp och en påväg men vad mer?
Varje år så är det samma sak att det är jätte svårt och veta vad man ska köpa till sina barn,
men som nu har vi även deras kusin min älskade systerson också att tänka på.
Som våra egna barn är det lite lättare och veta vad dem behöver m.m. men just min systerson är ju det värsta av allt, vad önskar han sig? Vad skulle han bli glad över?
Ja det är ett stort drama det här, får nog höra lite med mamma om hon har hört om han behöver/önskar sig något speciellt, visserligen är han 1  1/2 men det är ändå väldigt svårt.
För dessa två kusiner Kevin & Leonidas har allt i leksaksväg!
Hmmm.. Får nog börja fundera ut något nu för julen närmar sig med stora steg.

Vad ska ni köpa till era barn i år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0