Håll igång

Här hemma har det varit full rulle hela dagen och ännu är det inte slut. Jag vet innerst inne om att jag skulle behöva vila, men här är en massa annat som måste tas itu med!
Tvättat tre maskiner med tvätt, plockat undan, dammtorkat och dammsugat.
Just nu står potatisen på spisen och kokar idag blir det hemmagjord potatismos och falukorv till middag..
Hoppas bara att min mage inte plågar mig, känner att något måste jag äta då jag inte har vågat äta något efter igår så tom mage sen i Fredags, men konstigt nog så kaffe vågar jag dricka?

Efter vi har ätit så ska vi faktiskt gå ut hela familjen i sandlådan så vi får frisk luft, får se om jag sätter mig ner ikväll och fixar mina naglar vilket var hur längesen som helst som jag hann med det. Men det beror helt och hållet på när barnen hade tänkt och sova ikväll!
Helt sjukt att det snart är mörkt ute, snart är det jul också.. Idag om två veckor så ska det julpyntas!
Men vem vet jag funderar lite på och sätta upp det redan nästa helg ;)
Mest för Kevins skull som verkligen längtar efter tomten.
Ja idag om en vecka exakt så är det fyra veckor kvar till julafton..

Nu ska jag återgå till matlagningen.
Men jag hoppas att ni har haft en bra helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0