God Natt

Precis lagt mig i sängen och är fruktansvärt trött och mår lite illa då jag tog mig en smörgås för någon timme sen. Så hoppas på att det släpper snart så även jag kan sova som dem andra tre i denna familjen gör! :)
Vi klädde på oss ordentligt innan och gick ut i sandlådan en sväng och barnen blev överlyckliga!❤
Kevin lekte med Josh och Malin, lillan satt i vagnen med ett stort leende på läpparna hela tiden.. Underbart med andra ord!
När barnen hade somnat så satte jag mig ner vid köksbordet och började fixa med mina naglar sen blev det en film.

Imorgon är det dagis som står på schemat om magsjukan har försvunnit därifrån dvs. annars så får han fortsätta vara hemma för inte en gång till säger jag bara.. *suck*
Men för Kevins skull så hoppas jag verkligen att han kan gå till dagis då han saknar sina kompisar och fröknar jätte mycket :(

Försöka sova nu så jag återkommer imorgon, Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0