Full rulle

Om jag får säga det själv så är det absolut inget fel på Kevin!
Han är sig lik håller igång och ja ni kan nog tänka ut resten själva, hela v-rummet är fullt med leksaker och mög så jag ska alldeles strax börja plocka undan så man kan röra sig i sitt egna hem för just nu går det verkligen inte utan du trampar på allt och ingenting..
Han har inte kräkts någonting sen 21 igår kväll? Så får se om det håller i sig annars vet jag inte vad det har varit som har orsakat det!

Har tvättat halva natten och ska snart hänga upp all tvätt och se om där är något som har hunnit och torka, även bädda rent i hans säng ska jag göra.
Min mage värker och har gjort det hela veckan är fruktansvärt öm mitt på magen känner inte någonting när jag trycker men när Emilia sparkar och har sig när vi byter blöja så gör det fruktansvärt ont?

Imorgon ska D jobba sen på Söndag ska han iväg och spela Air Soft så ensam med barnen hela helgen..
Nej nu får jag ta itu med något så hörs vi sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0