Bedtime

Tiden den rinner bara iväg nu, känns precis som om man inte hinner med någonting längre på kvällarna förrän klockan är så himla mycket så att man måste gå och lägga sig.
Hur som helst alla andra i familjen sover och nu ska ni få höra en sak som jag är fortfarande chockad över, det är såhär att Kevin somnade i sin kojja vid 16 tiden idag och det gick verkligen inte och väcka honom så bestämde jag och D oss för att låta han sova för då är han trött.
Jo men visst är det så för han sover fortfarande!
Hoppas bara inte att han är på väg och bli sjuk nu mitt i allting, då det graserar magsjuka på dagis.
Eller så är man bara allmänt trött stackarn :(
Däremot passade Emilia på att få våran uppmärksamhet till 100 procent och herregud vad hon njöt när bara hon fick vara i centrum.
Men jag får faktiskt säga det att det har varit tomt nu ikväll i med Kevin inte har varit vaken,
vi är vana vid att det är full rulle hela kvällen också..
Nu ska ta kvällsciggen nu och sen göra mig redo för att sova,
vi hörs imorgon!
Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0