Alldeles snart

Alla i familjen sover förutom jag, ska alldeles snart också krypa i sängs och försöka sova. Konstigt nog så är jag pigg trots alldeles för lite sömn natten till idag då jag somnade inte förrän närmare halv fyra och upp kl sju!
Har dammtorkat hela lägenheten nu ikväll för att kanske bli lite tröttare, men det var vad jag trodde.

Suttit och lagt i månadens handling också på mat.se tycker det är kanon med att man kan klicka i sina varor det man behöver sen betala genom nätet och så får man det levererat till dörren!!
Tycker det är kanon då det oftast blir "undanflykter" när månadens stor handling börjar närma sig och det är just då jag hatar att jag inte har något körkort.. Men vi provade på detta med mat.se för första gången förra månaden och jag blev jätte nöjd! :)
Så vi får hoppas på att man blir nöjd denna månaden också, detta enda negativa är att dem inte har någon välling till Emilia så det är typ det enda vi behöver handla på Coop men då köper vi en sån där stor kartong med sex förpackningar med välling. Så det spelar inte så stor roll för det är ju t.o.m så jag kan handla vällingen för det blir inte så speciellt mycket och ha under vagnen..

Imorgon är det äntligen dagis igen för Kevins del och så som har längtat tills imorgon så det går absolut inte och beskriva med ord så glad han blev när jag berättade för honom innan ikväll att han ska till dagis.
Men nu får vi verkligen hoppas på att magsjukan håller sig borta ett bra tag därifrån så han kan gå alla dagar fram tills vinter lovet, vilket är alldeles snart.

Annars så händer det nog inte så mycket denna veckan mer än BVC och julbord sen ev. kommer min älskade lillasyster, barnens moster, Emilias gudmor upp på Söndag! :)
Hoppas verkligen på att hon gör det för vi saknar henne något enormt och ja självklart dem andra också.
Så nu får vi hålla tummarna att vi får träffa henne..

Nej nu ska jag också sova så vi hörs imorgon
Natti Natti ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0