Natti Natti

Uppdateringarna blir allt mindre och mindre, men har rent ut sagt inte haft ett piss och skriva om. Eller jo det har jag ju haft men lusten/orken har inte riktigt funnits där!
Men vi mår för övrigt bra här hemma, prinsen var på dagis för första gången idag i med han var sjuk hela förra veckan.
Han var så glad imorse innan vi skulle gå och han somnade gott ikväll med andra ord en trött kille <3
Jag själv har också varit ovanligt/fruktansvärt trött idag men ska alldeles strax sova för natten och så får jag passa på att vila imorgon när Kevin är på dagis.

Bf+7 idag och än så länge ingen lillasyster men hon kommer när hon kommer, men framförallt är redo! <3
Visst det hade varit skönt och slippa att komma tillbaka till barnmorskan på Torsdag men det är som det är och vi går och väntar med glädje men visst jag ska inte ljuga men inte förrän nu känner jag att det är tröttsamt. "/
Men jag tänker inte gnälla över det, de är bara att tänka positivt att snart är det över.

En liten uppdatering får det bli så hörs vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0