Mysig dag

Har haft några riktigt härliga timmar med Kevin nu på förmiddagen, vi har som sagt varit nere på gallerian och shoppat lite som har varit nödvändigt.
Visserligen så är där ännu mer som behövs handlas men det får vi ta pö om pö.
Jag får bege mig iväg och handla det jag behöver för det hade inte riktigt Kevin lust med ;)
Emilia hade mer eller mindre sovit sen vi gick hemifrån men när jag kom hem så var hon klarvaken och blev glad när hon fick se mig & storebror. Hihi

Nu sitter vi i bilen och är på väg upp till Stenesund, blir att stanna på vägen och äta lite. Idag tänker jag unna mig lite gott har varit så himla duktig sen Emilia kom och idag känner jag ett enormt sug, men inom rimliga gränser.
Bägge barnen sover och varmt har vi idag med dvs 26 grader i skuggan så det är att smörja Kevin ordentligt när vi kommer fram så han inte bränner sig.
Å jag hoppas på att få lite färg nu när vi ska vara ute i princip hela eftermiddagen, lillan har ett lakan i vagnen så hon varken fryser eller blir för varm.
Men ska ta lite bilder under dagen är tanken, så vi hörs ikväll.

XOXO Pernilla

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2970763/images/2012/pic_204008394.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0