Denna dagen

Full rulle hela dagen först åkte vi till bushuset i Mölndal tillsammans med familjen Nilsson/Johansson, pojkarna fick leka av sig i 2 timmar och även jag gav mig upp i rutschkanan på Kevins önskan/begäran och det gick hur bra som helst men jag höll mig nedanför i stället det kändes "tryggare" haha
Sen bestämde vi oss för att köpa en gångs grillar och lite smått & gott för att gå upp i skogen och grilla när vi kom hem, vilket vi gjorde! :)
Hur mysigt som helst..

När vi kom hem så badade Kevin och sen somnade han som en stock, helt utslagen! Massa bus hela dagen och det känns även på en annan om jag ska vara ärlig.
Ligger i sängen och kollar på tv som vanligt är där ingenting bra så det blir att stänga av om en stund för att sedan försöka sova, upp tidigt imorgon för att åka till barnmorskan för kontroll.
Ska vara där redan vid nio, satt och funderade på om jag skulle ta bussen men D sa att han och Kevin kunde lika bra åka med. Gulligt av honom! <3

På Tisdag ska prinsen till dagis och det är den enda dagen denna veckan för honom. Så han längtar något fruktansvärt!
Sen på Onsdag ska vi som sagt på överburenhetskontroll, annars inget planerat, kan hoppas på att lillasyster vill titta ut snart! :)
Har försökt lägga upp en massa bilder idag men det har inte funkat!?
Nåja får göra ett nytt försök imorgon, Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0