Denna dag

Så mina vänner då börjar även denna dagen glida mot sitt slut, idag har vi som sagt bara tagit det lugnt. Knappt varit hemma tillbringat mer eller mindre hela dagen hemma hos svärmor & svärfar och det behövdes för jag känner mig mycket gladare på något sett, ibland är det riktigt skönt och slippa att vara hemma en hel dag..
Man behöver det!

Ligger just nu bredvid Kevin som är på väg att somna, är så stolt över honom att han inte är uppe hela kvällen bara för att han vilade middag så himla sent.
Duktig kille vi har! :)
Just nu ångrar jag verkligen att jag inte köpte mig en påse med godis till ikväll, men jag kan lika bra hålla mig tills imorgon.
Behöver inte ha något onyttigt varje Fredag för sen när lillasyster är ute och jag ska börja gå ner i vikt så är det ett stort NEJ till sådant!
Kanske någon enstaka gång men banimej inte varje helg, åh nej.

Ikväll är det som sagt hockey och det är ingenting som intresserar mig så D får kolla på det helt själv, jag ska lägga mig i sängen sen och se på någon bra film är tanken. Undrar om jag kommer somna? Haha
Imorgon har vi inga direkta planer vad vi vet ännu så vi får se vad vi ska hitta på, sen får man ta dag för dag i med vi vet ju aldrig när lillasyster bestämmer sig för att komma. :)

- men jag hoppas att ni har haft en bra dag & kväll, var rädda om er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0