Dagens middag

Dagens middag fick bli plättar med tillbehör av sylt & grädde!
Har blivit liten i maten pga. denna graviditet så fyra plättar det var vad jag fick i mig, är aldrig hungrig och det jobbigaste är ju att jag måste äta så lillan får den näring hon behöver.
Men vi får allt hoppas på att hon kommer snart och att jag även förhoppningsvis kan få tillbaka lite mer av min aptit. :)

Sitter just nu i soffan med en glad gosse som bara sitter och ler och är på ett allmänt bra humör, eller ja jämfört med vad han var när vi var och handlade.
Fy för bomben säger jag bara vilket humör han har i mellan åt! Haha
Men denna gången var inget jämfört med då vi var nere på gallerian där kan vi säga att det var pain in the as!
Idag var det mer gråt och protest inte det gallskriket som han hade sist.

Men nu har vi fixat lite lördags godis, får se om suget finns kvar senare.
När prinsen vilade middag så passade jag och D på att se en film hur bra som helst, den hette; "älska mig igen" en verklighetsbaserad film, väldigt sorgsen men tro mig eller ej så kom där inga tårar från min sida! Haha ;)
Vilket det brukar alltid göra och ja D han grät inte i heller men han är inte lika "känslig" om jag säger så.
Ikväll är det hockey så för min del blir det någon film så D får se på det själv..

Snart så ska vi bege oss ut i sandlådan så gossen vår får springa av sig lite, vi hörs säkert senare.
Bilden nedanför är sen i fm när Kevin låg bredvid mig i soffan och spelade på D's telefon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0