Barnmorskan

Ska alldeles strax göra mig i ordning för att sedan åka till barnmorskan, sista besöket hos henne för sen är det överburenheten på Östra som tar över.
Vi får se vad som sägs/bestäms idag!
Idag är det bf+9 en dryg lillasyster som är lika envis som sin storebror som stannade kvar i magen till bf+17 men det får vi allt hoppas på att vi slipper denna gången, eller hur?
Jag klagar inte så mycket eftersom situationen är som den är och hon är helt enkelt inte redo, visst jag kan prata/berätta för anhöriga hur jag känner innerst inne fast inom rimliga gränser.
Ser ingen anledning med att gnälla och försöka få "medlidande" för det är de sista jag vill ha!

Där är en sak som jag kan och gnäller över och det är vädret!
Regn, regn och återigen regn man blir bara så less på skiten..
Det regna hela dagen igår och nu vräker det också ner, *suck & stön*
Lägenheten är städad och maten är förberedd så gott det bara går så ska påbörja med den sen när vi har hämtat Kevin på dagis, det får bli stekt potatis med stekt ägg/grillat kött och tzasiki.
Köttet är mer eller mindre till mig och ägg till gossarna särskilt Kevin om han nu vill ha dvs.

Imorgon är han ledig från dagis så vi får se vad vi ska hitta på för något skoj med honom, som vissa kanske redan vet så är D ledig från jobbet nu eller ja han har varit där vissa dagar speciellt några timmar igår.
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen klä på mig så jag återkommer under dagen, ha det så bra!

XOXO Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0