Äntligen

Äntligen så är prinsen hemma! :)
Kom hem för en liten stund sen men det är bara pappa som gäller.. Haha
Var lite protester när jag kom och hämtade honom dvs. han ville inte hem han ville stanna kvar en liten stund och leka så stod och pratade med hans fröken under tiden han lekte lite med sina kompisar.
Men det första han gjorde när han kom hem var att springa in på sitt rum och se om jag hade städa! ;)
Tack så jätte mycket mamma och en bamse kram fick jag som tack, finns det något bättre? :)

Ligger just nu i soffan och tar det lite lugnt, det värker i höfterna nu efter jag hämtade prinsen så lite vila får det allt bli.
En liten olycka hade även skett idag på dagis så ett skrapsår rikare på hakan har lilleman. "/
Blir att börja på middagen om en liten stund känns i alla fall skönt att lägenheten är städad, är i för sig torkning av golv kvar men det finns några timmar kvar på denna dag.
Inget lek i sandlådan idag det verkade inte ett dugg intressant när jag fråga honom om vi skulle vara ute en stund.
Hoppas att ni har haft och har en bra dag sen att ni förhoppningsvis får ha det också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0