30 Maj

Vi lever det vill jag lova men tiden finns inte där till att uppdatera på dagarna.
Men tänkte göra ett försök nu innan jag också ska ta och sova.
Resan ner till Skåne gick jätte bra, hur lugnt som helst med ett stopp på vägen ner men det var mer eller mindre för min skull om man säger så.
Emilia sov hela vägen och när vi kom fram så var det mer eller mindre mat som gällde för den lilla damen, Kevin sprang direkt till sin mormor och morfar och ärligt talat slängde sig runt halsen på bägge två så glad han blev! :)

Vi mår bara bra och dagarna flyter på precis som vanligt mer eller mindre, dock har det varit ganska jobbigt för Kevin som saknar D något fruktansvärt mycket! Han gråter, gråter igen och igen.. Men om två dagar så får äntligen träffa pappa D igen för då kommer han också ner!
Nätterna ska vi inte snacka om jag vet inte hur många gånger den ungen har vaknat och gråtit i 20 minuter så det är mer eller mindre han jag är uppe med på nätterna och jag märker redan nu att det kommer bli en tuff natt för han är jätte orolig och kan inte komma till ro.. Kul ju!!

Emilia sover jätte bra igår var vi på BVC med henne och lillan väger nu 3745 gram så hon går upp vikt den tösen.
Idag har vi varit och hälsat på min mormor och morfar och dem blev jätte glada för att få träffa oss och vi tyckte detsamma. :)
Har varit ute på gården och lekt mellan skurarna så hoppas verkligen på bättre väder imorgon så vi kan vara ute mer eller mindre hela dagen.
Jag ska även ha lite egentid för första gången på ja jag vet inte hur länge, imorgon kl 17 ska jag fixa mina naglar som morsdags present i efterskott ifrån mig själv faktiskt..
Så barnen ska vara ensamma tillsammans med sin mormor & morfar.
Bad faktiskt inte om hjälp själv utan mamma tyckte jag skulle göra något själv och tänka på lite annat i några timmar så nu passar jag på, sen vill dem självklart vara ensamma med bägge två.

Nej nu ska jag sova, ska försöka uppdatera lite oftare. Ha det så bra!

XOXO Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0