3 Maj

Bf+2 idag och inga tecken på att lillasyster vill komma, men man vet som sagt aldrig.. Försöka vara positiv oavsett vad för det går inte att decka ihop för hon kommer när hon är redo! :)

Just nu sitter prinsen och äter frukost, jag själv åt för en liten stund sen.
Har inte blivit något dagis alls för hans del denna veckan för i Tisdags hade han hög feber och lite igår och idag har han ingenting, när han har ätit och vi har gjort oss i ordning så ska vi gå ut och vara ute i några timmar.
D har börjat jobba halvdagar nu när Kevin är hemma sen så får vi se hur det blir nästa vecka om jag fortfarande inte har kommit iväg, men det får vi allt hoppas på att jag har gjort!

Ska först gå ner till Coop och köpa slingor till mig själv så ska jag slinga håret ikväll är tanken i alla fall, sen köpa lite att dricka & fika för att sedan gå hemåt och vara ute i sandlådan.
Tycker det är jätte svårt just det här med kläder speciellt till mig själv, har kläder men inget som passar speciellt inte byxor. Tröjor är en sak som jag har det väldigt av, så shopping står på schemat denna månaden!
Ska inte köpa en himla massa, men i alla fall så jag har något att ta på mig.
För sen ska kilona rasa ska som sagt gå ner 30-35 kg för att väga lika mycket som jag vägde när jag blev gravid med Kevin.

Vädret har varit toppen dem senaste dagarna, sånt väder som gör att man blir fruktansvärt glad direkt när man vaknar.
Men hoppas att ni också mår bra, ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0