26 Maj

Halloj!

Glömde bort uppdateringen igår när vi kom hem, men rent ut sagt så var det kaos där hemma. Haha
Så nu vet vi verkligen hur det är att vara tvåbarns föräldrar eller ja i alla fall jag.
Åkte som sagt till Stenesund var där någon timme sen när vi kom hem så åkte D till Ikea och köpte en hylla ut i hallen så vi slipper ha byrån i vägen, var ute i sandlådan med båda barnen lillan sov i vagnen och Kevin lekte tror ni inte att han gör behov två och lillan vaknar och är hungrig, jag hittar inte mina nycklar kommer då på att dem ligger i Kevins sufflett i barnvagnsförrådet så fick mata henne ute och sen in i trapphuset och byta på Kevin sen till netto och handla..
Efter många om och men så kommer D och hjälper mig i sista stund!

Inte nog med det så ville ingen av barnen sova igår kväll för det var alldeles för varmt i lägenheten, mitt ovanpå allt så var Kevin över trött!
Å ja ni kan ju tänka ut hur våran kväll såg ut, jag som skulle gå och sola men får ta det sen.
Har precis varit och köpt en paraply sulky till Kevin + ståbräda till Emilias vagn så jag har en sån nu när jag är själv med båda barnen.
När vi kommer hem så ska det skrivas en lista på vad vi ska ha med oss ner och sen börja packa, tänkte även ta lite egentid och gå & sola.

Men vi hörs senare, XOXO Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0