22 Maj

Hej på er!

Herregud vilket underbart väder!
Njuter för fulla muggar för man vet aldrig när det blir dåligt igen, önskat att vi hade haft sol på vår balkong på dagarna så man hade kunnat sola men det tänker jag passa på att göra när vi åker till Skåne. Kan allt hoppas på bra väder dem dagar vi är nere, men sen åker vi ner igen några dagar efter Kevins födelsedag och tillbringar 1-2 veckor där nere i med D har semester.

Inatt har vi sovit gott alla fyra, sen imorse lämnade vi Kevin på dagis och sen blev det en långpromenad för min & Emilias del och som avslut strosa vi runt på gallerian och shoppade lite.
Fast det var bara till barnen det jag handlade, sen ska jag & D iväg och handla lite nytt till oss själva. :)
När vi kom hem så hade D städat hela lägenheten vilket jag egentligen skulle göra men blev så himla glad över att han gjorde det så att jag bara kunde ta det lugnt!
Nu är Kevin hämtad på dagis så vi får se vad vi ska hitta på, ska i alla fall vara ute och bara njuta.
Lär bli en kvälls promenad för min del lite senare, så tanken är att Kevin ska få följa med om han inte har somnat.

Vi hörs säkert senare,
XOXO Pernilla

(bild på prinsessan som tyckte det var gott och ligga på skötbordet utan kläder & blöja) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0