18 Maj

Hej på er kära läsare!

Hoppas att ni mår bra.
Förlåt för dålig uppdatering men som ni flesta redan vet så föddes vår efterlängtade lillasyster/dotter Emilia i Onsdags 16/5 kl; 19.26 hon vägde 3600 gram och var 51 cm lång. :)
Själva förlossningen gick fort och hur bra som helst, hon mådde jätte bra men jag däremot blev körd upp till operationen.
Inget jätte allvarligt men ändå jobbigt, när moderkakan skulle krystas ut så hände ingenting så läkare och barnmorskan tog ett beslut att operation fick det bli eller ja jag ser det inte som operation i med dem inte sövde mig eller skar i mig men vi behöver inte gå in på detaljer. Låg på uppvaket i 2 timmar innan D & lillan kom upp tillsammans med en barnmorska.
Dem behövde inte sy mig så det känns fruktansvärt skönt att jag inte sprack denna gången i heller! :)

Men nu är vi som sagt hemma och har varit det sen igår, vi alla mår jätte bra och livet flyter på.
Kevin är otroligt stolt och hjälpsam med andra ord hur duktig som helst och Emilia är hur underbar & lugn som helst! <3
Men man ska nog inte säga så mycket för det kanske vänder? Haha
Men som sagt vi alla mår jätte bra,
Tack för alla gratulationer på facebook m.m.

Vill även tacka världens bästa sambo D för det enorma stödet under förlossningen, bättre man får jag leta efter! Världens lyckligaste är jag och barnen har världens bästa pappa. <3

Vi hörs snart igen det lovar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0