14 Maj

- hej vänner, har ni också haft regn idag?

Här är det mer eller mindre regnat hela dagen så har bara varit ute när Kevin skulle hämtas på dagis, meningen var att han skulle vara ledig idag men i med han inte ska dit på Onsdag eller Torsdag (Torsdag är där stängt) så ringde vi imorse och frågade om vi kunde lämna honom 9-14 idag så han får nästan sina 15 timmar vilket han behöver och det var absolut inga problem! :)
När jag hämtade honom så blev han överlycklig sen gick vi och handla annars så har vi bara myst sen han kom hem och snart är det kvällsmat, bad och tandborstning som gäller innan han ska sova.

Har mer eller mindre sovit idag kände att jag behövde det och tur var ju att jag för en gångs skull lyssnade på vad kroppen ville för jag slocknade direkt när jag la huvudet på kudden! Haha
Så vid ett gick jag upp startade en maskin med tvätt, plockade undan lite sen gick jag till dagis som sagt för att hämta prinsen.
Precis badat och startat en maskin till, imorgon är det städning som står på schemat medans Kevin är på dagis om inget annat händer dvs!
Fast just nu ser det mörkt ut ;)
Men just nu vet man ingenting om när lillasyster vill komma kan ju lika bra få värkar om 10 minuter eller något, lite skrämmande om jag ska vara ärlig.

Just nu sitter vi i soffan och kollar på Ben 10 har en son som är trött, väldigt kramig av sig.
En sak som vi har lagt märke till mer under helgen är att Kevin pratar mer och mer och det är långa meningar också, även om det är svårt och förstå i mellan åt så lyckas han på ett eller annat sett att göra så att vi förstår honom mer och mer. Roligt att man kan börja ha en riktigt konversation med honom! :)
Nej ska göra lite kvällsmat innan klockan blir alldeles för mycket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0